„საქალაქთაშორისო ტრანსპორტის 85% (მიკროავტობუსები და ავტობუსები) არ
ცხადდება ტექინსპექტირებაზე. დიდი ალბათობით, ეს არის ტექნიკურად
გაუმართავი ავტოტრანსპორტი,
საქართველოს მთავრობა - სამინისტროები და საჯარო უწყებები საწვავს
კონსოლიდირებული ტენდერის საფუძველზე ქვეყანაში მოქმედი ძირითადი
ნავთობკომპანიებიდან ყიდულობენ.
"500 მლნ ლარი საინვესტიციო მოთხოვნების მინიმუმი იქნება,
რომლის მოლოდინი მთავრობას ინვესტორებისთვის წყალტუბოს განვითარების
საპრივატიზაციო პაკეტის წარდგენისას აქვთ",